Executive
Er abonnementet til jer, der vil have det hele
Det bedste af det bedste
En dedikeret Customer Success Manager. Et årligt servicechek. Daglig adgang til fantastisk support. Og meget, meget mere. Executive-serviceabonnementet er den fulde pakke, som sikrer, at I altid er to skridt foran.
Med Executive-serviceabonnementet får I
- To valgfrie kurser om året (værdi op til 9.800,-)
- En årlig revisonserklæring
- Adgang til dedikeret Customer Success Manager, som hvert kvartal vil følge op på drift, opgaver og leverancer, samt præsentere jer for kommende releases, som vil være relevante for jeres optimeringer
- Rådgvivning inden for GDPR
- En årlig ISAE 3402 erklæring
- Fri hotline på både telefon, mail og chat
- Et årligt servicetjek af en lønkonsulent
- Løbende opdatering af teknologi jf. lovgivning og regulering
- Ubegrænset deltagelse på kundeseminarer
- Videndeling og sparring i vores Kundeforum – et onlineunivers for kunder
- Adgang til de nyeste videoguides
- Proaktiv support fra eksterne leverandører, f.eks. Nets
- Nyhedsbreve, der informerer og inspirerer
Passer det ikke til jeres behov? Så kig med
Kontakt os
Vi ved, at det kan være svært at vælge. For er I til Essential, Advance eller Executive? Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak om, hvordan vi tilpasser vores serviceabonnementer til jeres forretning.
Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her