Executive
Er abonnementet til jer, der vil have det hele
Det bedste af det bedste
En dedikeret Customer Success Manager. Et årligt servicechek. Daglig adgang til fantastisk support. Og meget, meget mere. Executive-serviceabonnementet er den fulde pakke, som sikrer, at I altid er to skridt foran.
Med Executive-serviceabonnementet får I
- To valgfrie kurser om året (værdi op til 9.800,-)
- En årlig revisonserklæring
- Adgang til dedikeret Customer Success Manager, som hvert kvartal vil følge op på drift, opgaver og leverancer, samt præsentere jer for kommende releases, som vil være relevante for jeres optimeringer
- Rådgvivning inden for GDPR
- En årlig ISAE 3402 erklæring
- Fri hotline på både telefon, mail og chat
- Et årligt servicetjek af en lønkonsulent
- Løbende opdatering af teknologi jf. lovgivning og regulering
- Ubegrænset deltagelse på kundeseminarer
- Videndeling og sparring i vores Kundeforum – et onlineunivers for kunder
- Adgang til de nyeste videoguides
- Proaktiv support fra eksterne leverandører, f.eks. Nets
- Nyhedsbreve, der informerer og inspirerer
Passer det ikke til jeres behov? Så kig med
Få hjælp til at vælge rigtigt
Vi kender det alle. Man ved ikke helt, hvad man skal vælge. For er I til Essential, Advance eller Executive? Tag en snak med vores specialister, som er klar til at hjælpe.