Vælg sprog

Sportsbrandet Hummel beskæftiger knap 700 medarbejdere, og der er kun én ansat til at håndtere deres løn. Derfor er lønspecialist Anette Holst glad for sit serviceabonnement med fri support hos Visma Enterprise, så hun altid kan få hjælp, hvis noget driller.

Sikker lønudbetaling og hurtig support

Én ting er det allervigtigste, når det gælder løn: Den skal være korrekt og udbetalt til tiden. Derfor er det vigtigt for Anette Holst, lønspecialist hos Hummel, at det hele kører, som det skal, når hun skal lave løn til de knap 700 medarbejdere.

Hummel har siden 2013 haft lønløsningen Intega Løn, og med serviceabonnementet Professional kommer Anette Holst først i køen til support hos Visma Enterprises specialister og har fri adgang til kurser og webinarer.

”Meget af lønnen er til funktionærer og kører næsten automatisk med Intega Løn, men vi har også en del timelønnede, der er lidt tungere at håndtere. Det er kun mig, der laver løn hos os, så supporten er klart den største og vigtigste fordel for os – det er på en måde mit sikkerhedsnet,” fortæller hun og fortsætter:

”Lige nu sidder jeg for eksempel med en medarbejder, hvor der er sket en fejl i nogle data. Det er noget teknisk, som jeg ikke kan løse selv, så det er yderst vigtigt at have en specialist at gå til, og at det bliver løst forholdsvist hurtigt – og det gør det hos Visma Enterprise.”

Det er kun mig, der laver løn hos os, så supporten er klart den største og vigtigste fordel for os – det er på en måde mit sikkerhedsnet.

Anette Holst

Lønspecialist i Hummel

Først i køen til support

Nem og hurtig adgang til support er en af de vigtigste ydelser, når Hummel vælger samarbejdspartnere. Derfor har de valgt serviceabonnementet Professional hos Visma Enterprise, der giver en udvidet og skræddersyet service. Med Professional kommer Hummel for eksempel foran i køen på telefonen og på supportsager med fast track. Og det er vigtigt for Anette Holst.

“Når jeg opdager en fejl, er det typisk, imens jeg er i gang med at køre lønnen – og så skal det fikses med det samme,” forklarer hun.

Anette Holst sætter også stor pris på, at hun med serviceabonnementet har fri adgang til alle Visma Enterprises kurser og webinarer.

Hummel case billede logo (1)

Nemt at holde sig opdateret

Anette Holst er især glad for webinarerne “Siden sidst”, hvor kunder løbende bliver opdateret på de seneste lovkrav og ændringer inden for lønområdet som fx afskaffelsen af store bededag.

”Vi får både introduktion, råd, vejledning og en masse tips og tricks på de webinarer, og det, synes jeg, er rigtig godt. Vi lever i en tid, hvor der hele tiden sker noget nyt, og du skal holde dig opdateret på det seneste – uanset hvor gammel du er. Det hjælper webinarerne mig med,” fortæller hun.

I 2025 lancerede Visma Enterprise den nye kundeportal Customer Portal, som samler alt på ét sted – og den har Anette Holst taget imod med kyshånd.

”Den nye kundeportal er meget nem at finde ud af, fordi al information er samlet, så jeg kun skal logge på ét sted. Det har også betydet, at jeg kommer med til mange flere kurser og webinarer end tidligere, fordi de bliver præsenteret inde i kundeportalen, og det er blevet meget lettere at tilmelde sig,” forklarer hun.

Vi lever i en tid, hvor der hele tiden sker noget nyt, og du skal være opdateret på det seneste – uanset hvor gammel du er, og det hjælper webinarerne mig med.

Anette Holst

Lønspecialist i Hummel

Om Hummel

Hummel har eksisteret siden 1923 og er i dag et internationalt sportsbrand med cirka 700 medarbejdere i Danmark. De fire Hummel-ejede brands er Hummel, HALO, Newline og Sometimes Soon. Læs mere på Hummel.dk.
rocket

Udfordring

Hummel har knap 700 medarbejdere, der tæller både funktionærer og timelønnede, hvilket komplicerer lønkørslen. Hvis noget driller, har lønspecialisten brug for hurtig hjælp.

wallet

Løsning

Hummel har siden 2013 haft lønløsningen Intega Løn, og med serviceabonnementet Professional kommer de først i køen til support og har fri adgang til kurser og webinarer.

thumbs-up

Resultat

Hummel har fået en effektiv lønløsning med god support, og med de gratis kurser og webinarer er det nemt for lønspecialisten at holde sig opdateret på nyeste viden og lovkrav.

Kontakt os

Gør som Hummel, og få en samarbejdspartner, der altid er klar til at hjælpe.

Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak om, hvordan Visma Enterprise styrker jeres forretning.

Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her

 

Company not found, please select from the options.