Som kunde i Visma Enterprise får du adgang til Customer Portal, der gør det nemt at holde dig opdateret, få support og tilmelde dig spændende kurser – alt er samlet på ét sted.

3 fordele ved Customer Portal

Alt er samlet ét sted
Customer Portal gør din hverdag nemmere, da du hurtigt kan få service og support på jeres løsninger, tilmelde dig kurser og webinarer og få relevante nyheder og information.

Adgang til specialistviden
Det er nemt og hurtigt at oprette en sag i kundeportalen, og du kan skrive direkte med vores erfarne specialister inden for løn, jura og HR.

Skræddersyet til dig
Du vælger selv, hvilke løsninger, produkter og emner, du ønsker viden og opdateringer på. Tilpas også e-mailnotifikationer og sprog, så kundeportalen bliver skræddersyet til dine behov.

Datasikkerhed, der giver ro i maven
Customer Portal indeholder alt, hvad du har brug for i hverdagen
Mine sager
Opret nemt nye sager og se status på alle igangværende sager.
Hjælpecenter
Find vejledninger til jeres produkter og hjælp til selvbetjening.
Kalender
Se vigtige datoer for nye releases, kurser og webinarer samt afleveringsfrister, hvis I har valgt at outsource lønnen til os.
Drift og release
Få overblik over planlagte release og systemvedligehold.
Kurser og webinarer
Tilmeld dig spændende kurser og webinarer.
Nyheder
Læs nyheder og artikler om relevante emner inden for løn, jura og HR.

Kundeportalen bliver hele tiden bedre
Customer Portal er en dynamisk løsning, som vi hele tiden optimerer og udbygger med nye funktioner for at skabe øget værdi. Har I ønsker til nye funktioner eller muligheder i kundeportalen, er du altid velkommen til at kontakte os.

Sådan får du mest muligt ud af kundeportalen
Customer Portal giver overblik over alle vores spændende kurser og webinarer. Se for eksempel webinaret: Maximer værdien af kundeportalen og få helt styr på, hvordan du får mest muligt ud af Customer Portal.
Ofte stillede spørgsmål
Kundeportalen er din samlede indgang til nyheder, support og viden. Platformen gør det nemt for dig at holde dig opdateret, finde support og oprette sager, samt tilmelde dig spændende kurser og webinarer.
Du er som udgangspunkt tilmeldt alle nyheder samt drifts- og releaseinformationer, men du kan til enhver tid ændre dine indstillinger. Orienter dig i denne guide, som hjælper dig med at skræddersy kundeportalen til dine behov.
Ja, du får en overskuelig visning, hvor nyheder og informationer er kategoriseret efter løsninger.
Du skal være kunde for at logge ind og få det fulde udbytte af kundeportalen, men det er muligt at få et lille preview på universet her: Se Customer Portal
Ja, du kan vælge sprog mellem dansk og engelsk.
Kontakt os
Vil du høre mere om, hvordan vores løsninger og høje serviceniveau kan styrke jeres forretning?
Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak.
Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her