Vælg sprog

Vores kundeportal er skræddersyet til dig

Som kunde i Visma Enterprise får du adgang til Customer Portal, der gør det nemt at holde dig opdateret, få support og tilmelde dig spændende kurser – alt er samlet på ét sted.

Customer Portal skræddersyet til jer

3 fordele ved Customer Portal

Artboard 131

Alt er samlet ét sted

Customer Portal gør din hverdag nemmere, da du hurtigt kan få service og support på jeres løsninger, tilmelde dig kurser og webinarer og få relevante nyheder og information.

Artboard 115

Adgang til specialistviden

Det er nemt og hurtigt at oprette en sag i kundeportalen, og du kan skrive direkte med vores erfarne specialister inden for løn, jura og HR.

Artboard 87

Skræddersyet til dig

Du vælger selv, hvilke løsninger, produkter og emner, du ønsker viden og opdateringer på. Tilpas også e-mailnotifikationer og sprog, så kundeportalen bliver skræddersyet til dine behov. 

Rådgivning i Customer Portal

Datasikkerhed, der giver ro i maven

Det kræver tillid at behandle fortrolige kundedata, og vi er vores ansvar bevidst. Derfor er Customer Portal dækket af det internationale sikkerheds-certifikat ISO 27001, som er jeres garanti for, at vi håndterer jeres data på sikreste vis.

Customer Portal indeholder alt, hvad du har brug for i hverdagen

Artboard 43 (1)

Mine sager

Opret nemt nye sager og se status på alle igangværende sager.

 

Artboard 51

Hjælpecenter

Find vejledninger til jeres produkter og hjælp til selvbetjening.

 

Artboard 23

Kalender

Se vigtige datoer for nye releases, kurser og webinarer samt afleveringsfrister, hvis I har valgt at outsource lønnen til os.

Artboard 105-1

Drift og release

Få overblik over planlagte release og systemvedligehold.

 

Artboard 103

Kurser og webinarer

Tilmeld dig spændende kurser og webinarer.

 

Artboard 50

Nyheder

Læs nyheder og artikler om relevante emner inden for løn, jura og HR.

Person taler om Customer Portal

Kundeportalen bliver hele tiden bedre

Customer Portal er en dynamisk løsning, som vi hele tiden optimerer og udbygger med nye funktioner for at skabe øget værdi. Har I ønsker til nye funktioner eller muligheder i kundeportalen, er du altid velkommen til at kontakte os.

Få mest ud af Customer Portal

Sådan får du mest muligt ud af kundeportalen

Customer Portal giver overblik over alle vores spændende kurser og webinarer. Se for eksempel webinaret: Maximer værdien af kundeportalen og få helt styr på, hvordan du får mest muligt ud af Customer Portal.

Ofte stillede spørgsmål

Kundeportalen er din samlede indgang til nyheder, support og viden. Platformen gør det nemt for dig at holde dig opdateret, finde support og oprette sager, samt tilmelde dig spændende kurser og webinarer.

Du er som udgangspunkt tilmeldt alle nyheder samt drifts- og releaseinformationer, men du kan til enhver tid ændre dine indstillinger. Orienter dig i denne guide, som hjælper dig med at skræddersy kundeportalen til dine behov.

Ja, du får en overskuelig visning, hvor nyheder og informationer er kategoriseret efter løsninger.

Du skal være kunde for at logge ind og få det fulde udbytte af kundeportalen, men det er muligt at få et lille preview på universet her: Se Customer Portal

Ja, du kan vælge sprog mellem dansk og engelsk.

Kontakt os

Vil du høre mere om, hvordan vores løsninger og høje serviceniveau kan styrke jeres forretning?

Udfyld formularen, så tager vi en uforpligtende snak.

Drejer din henvendelse sig om support, kan du finde mere info her