Advanced

Er abonnementet til jer, som ønsker personlig og proaktiv support

Har I My Visma? 

Hvis I har, vil vi anbefale, at I som minimum vælger et Advance-serviceabonnement. På den måde kan I udnytte de mange muligheder bedst.

Bliv klogere på My Visma

Hjælp til lønadministration

Med Advance-service­abonnementet får I

  • Fri hotline på både telefon, mail og chat
  • Et årligt servicetjek af en lønkonsulent
  • Løbende opdateringer af teknologi jf. lovgivning og regulering
  • Ubegrænset deltagelse på kundeseminarer
  • Videndeling og sparring i vores Kundeforum – et onlineunivers for kunder
  • Adgang til de nyeste videoguides
  • Proaktiv support fra eksterne leverandører, f.eks. Nets
  • Nyhedsbreve, der informerer og inspirerer

Passer det ikke til jeres behov? Så kig med

Få hjælp til at vælge rigtigt

Vi kender det alle. Man ved ikke helt, hvad man skal vælge. For er I til Essential, Advance eller Executive? Tag en snak med vores specialister, som er klar til at hjælpe.

Når du udfylder formularen, accepterer du, at Visma kun bruger dine persondata til at kontakte dig. Læs mere om, hvordan vi behandler dine data her.

Ring til os

88 97 97 97

Send os en e-mail

info@vismaenterprise.dk

Find en medarbejder

Tjek os ud