Advanced
Er abonnementet til jer, som ønsker personlig og proaktiv support
Har I My Visma?
Hvis I har, vil vi anbefale, at I som minimum vælger et Advance-serviceabonnement. På den måde kan I udnytte de mange muligheder bedst.
Med Advance-serviceabonnementet får I
- Fri hotline på både telefon, mail og chat
- Et årligt servicetjek af en lønkonsulent
- Løbende opdateringer af teknologi jf. lovgivning og regulering
- Ubegrænset deltagelse på kundeseminarer
- Videndeling og sparring i vores Kundeforum – et onlineunivers for kunder
- Adgang til de nyeste videoguides
- Proaktiv support fra eksterne leverandører, f.eks. Nets
- Nyhedsbreve, der informerer og inspirerer
Passer det ikke til jeres behov? Så kig med
Få hjælp til at vælge rigtigt
Vi kender det alle. Man ved ikke helt, hvad man skal vælge. For er I til Essential, Advance eller Executive? Tag en snak med vores specialister, som er klar til at hjælpe.