NYHED! Nye produktnavne fra den 1. november
Vores produkter får nye navne
Snart giver vi vores produkter nye navne. Her på siden finder du mere information om produktnavnene, materiale du kan dele med dine kolleger, hvis I bruger My Visma appen – og sidst men ikke mindst, får du svar på ofte stillede spørgsmål i vores FAQ.
(Material for employees is also available in English)
Nye navne – samme produkter og hverdag for dig
Derfor skifter vores produkter navn
Den 1. november får langt de fleste Visma produkter nye navne. Formålet er at skabe en mere klar og tydelig sammenhæng i produktfamilien, så det bliver nemmere for dig som kunde at navigere i vores løsninger.
Vi informerer dig løbende om ændringer, og fra den 1. november kan du se det nye navn og ikon i din løsning. Bruger I My Visma appen, finder du her på siden en PDF, du kan dele med dine kolleger – så de også er informeret om, hvad det betyder for dem, når appen skifter navn.
Hvad ændrer sig?
Langt de fleste af vores Visma produkter ændrer navne, og nedenfor finder du et par eksempler.
Du vil snart begynde at se de nye navne i vores systemer – blandt andet i Customer Portal. Også kursusoversigten får et nyt udtryk, fordi kurserne får navne, der matcher de nye produkter. Eksempel: et kursus om Visma Løn vil fremover hedde Intega Løn.
Hvad betyder det for dig?
Det er vigtigt at understrege, at ændringen kun handler om nye produktnavne. Din hverdag ændrer sig ikke. Selvom navnene ændrer sig, forbliver alt andet det samme. Du er fortsat kunde hos Visma Enterprise og kan regne med samme høje kvalitet, fuld compliance og support fra vores eksperter.
Bemærk, lørdag den 1. november mellem kl. 08:00-15:00 er det ikke muligt at logge på vores systemer på grund af opdatering i forbindelse med navneskiftet.
Eksempler på de nye produktnavne
Visma Løn
= Intega Løn
Intega Løn bygger videre på det solide fundament fra Visma Løn – men med en fornyet fokus på større synergi på tværs af systemer og processer. Vores lønsystem er nemlig mere end blot en teknisk løsning.
Visma HR
= Intega HR
Intega HR bygger bro mellem medarbejdere og ledelse med intuitive HR-processer og nem adgang til data. Systemet er skabt til mere end HR-administration og handler om at skabe engagement, overblik og værdi.
My Visma app
= Intega Go
My Visma appen skifter navn til Intega Go. Det betyder, at appen får et nyt visuelt udtryk og bliver mere brugervenlig og intuitiv. Funktionaliteten forbliver den samme, og du kan bruge appen som før.
My Visma
= Intega One
Intega One bygger videre på det solide fundament fra My Visma Suiten, men med større fokus på bredde, flere kapabiliteter og fornyet fokus på synergi på tværs af systemer og processer.
Når du logger ind på din løsning
Ændring af webadresser fra den 1. november
I forbindelse med navneskiftet ændrer vi også en række webadresser, der hvor du logger ind. Vi anbefaler, at du opdaterer eventuelle gemte links, bogmærker eller genveje, så du fortsat nemt kan finde frem til de rigtige login-sider.
Herunder kan du se, hvilke webadresser der ændres i forbindelse med de nye produktnavne:
Bemærk, at de nye webadresser først kan benyttes fra den 1. november.
Hvad betyder det for dig?
1) Du kan fortsat logge ind og bruge vores løsninger som normalt.
2) Indhold, funktioner og adgangsrettigheder ændrer sig ikke.
3) Du skal blot opdatere eventuelle gemte links, så de peger på de nye adresser.
Du vil i en periode blive omdirigeret fra de gamle til de nye login-webadresser – så du skal ikke bekymre dig om ikke at kunne finde dine login-sider, men vi anbefaler, at du opdaterer dem så hurtigt som muligt.
Har du købt en SSO-løsning?
Hvis du har købt en løsning (SSO) hos os, fungerer alt som det plejer. Det betyder, at du ikke skal opdatere den webadresse, som du benytter til SSO-løsningen.
Når du logger ind i løn- og HR-løsningen efter den 1. november, vil du kunne se de nye produktnavne.
My Visma appen
Del vigtig information om appen med dine kolleger
My Visma appen skifter navn til Intega Go. Appen får et nyt, moderne design og bliver samtidig mere brugervenlig og intuitiv at navigere i.
Du skal være opmærksom på, at det kræver en opdatering af appen for at kunne bruge Intega Go fra den 1. november. Vi har samlet alt, du skal vide i en PDF, som du nemt kan dele med dine kolleger.
(The material is also available in English).
FAQ om de nye produktnavne
Ja, vi er stadig den samme virksomhed med samme CVR-nummer bag produkterne. Det er blot navnene på produkterne, som ændres.
Nej, der er ingen ændringer i vores ejerforhold. Vi er stadig en del af Visma koncernen.
Vi opdaterer produktnavnene på fakturaer, men det vil stadig være Visma Enterprise, der er afsender.
Nej, der bliver ikke ændret i vilkår eller priser, som følge af at produkterne får nye navne.
Nej, det er ikke alle vores løsninger, som skifter navn. Det er overvejende de løsninger, som hidtil har heddet noget med Visma, der skifter navn. Fx Visma Løn, Visma HR og My Visma, der bliver til henholdsvis Intega Løn, Intega HR og Intega One.
Ja, produkterne er stadig de samme kendte systemer. Du vil dog opleve en kommende visuel ændring på Intega Go (My Visma appen).
Kontakt til supporten, din lønkonsulent og oprettelse af sager foregår stadig fuldstændig, som det plejer.
Spørgsmål eller brug for hjælp?
Her er alt, som det plejer at være. Så har du spørgsmål, kan du hente svar og hjælp præcis samme sted, som du er vant til:
- Supporten
- Din lønkonsulent
- Customer Portal